ensammamamman2010

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Linda Norrman - 12 oktober 2013 12:36

Då tiden inte verkar vara på min sida så har jag i vanlig ordning varit tvungen att pausa skrivandet.

En sak har jag iallafall lärt mig, det är inget vidare att sedan försöka skriva en form utav resumé av förlorat skrivande! ( då det nästintill skulle kunna beskrivas som en komprimerad sörja som man inte orkar en läsa halvvägs)


Nu i oktober månad så har jobbet legat som ett litet orosmoment när det kommer till min hälsa , har känt att jag vid stressande situationer nästan tappat greppet en smula vilket betyder att full fokus på det primära har vart högst nödvändigt.FAMILJEN !!!

  

Älskar er mina skatter.....är så rädd om er och vår familj!


 

 

Det blir j av naturliga skäl så att Carro och jag umgås mer , så som att vi beger oss ut och promenerar i skogen  än att 19 -åriga André gör detta ( men har en stor saknad efter att kunna få sällskap av honom så som när han var liten.)


Men ikväll så skall vi umgås genom att gå på MMA galan "The Zone Kamikaze" och kolla in en hel del bekanta / vänner som går matcher.Sedan kommer min älskade vän Jane och sammanstrålar med oss på efterfesten !!

 


 

Se bara här på detta underbara kort som personifierar oss båda ,vår vänskap och energi när vi umgås!


Och SE vad jag mottog i födelsedagspresent från världens bästa Jane!


     

HUR underbart skicklig ÄR inte Jane egentligen( det visste jag iofs innan ..men dessa tavlor skulle hon ju lätt kunna livnära sig på !!


Sedan kom André hem med detta till mig min stora skatt 


 

Krille hade köpt hem favoriten i från charken, marinerad kalkonfilé och lagade en underbar middag till oss alla .

Bara det att bli hämtad ifrån jobbet , få maten tillagad och bara slappna av och vilken underbar blombukett han hade köpt med...älskade den!

 




Nu måste jag efter en lugn förmiddag  med självpampering pg a  av en kombo av PMS + tillhörande skräp  ta och bege mig hem till Jane och lämna mina grejer( skall hoppa in och jobba på ett event på Hornbach imorgon nämligen mellan 09:00-18:00.( fick jag reda på nu 13:50) Skoj , men lite skrämmande då jag inte har självförtroendet på topp just nu..men det ordnar sig som alltid!!



 


 

Ta hand om er allesammans 

 

                                 

                                           

 

 

                                                         

 

 





Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards