ensammamamman2010

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Linda Norrman - 8 november 2012 21:02

Sådär ja!  ( 13-14 timmar senare ) så är man åter i hemmets lugna vrå .

Känns på någotvis som om det redan är helg, pg a att jag jobbar hemifrån imorgon fredag.

så jag tar ut saker i förskott just nu känner jag så.........


   (tomorrow ) 


Imorgon ja ...då skall jag åter träffa en supergo tjej som jag träffade sommaren 2011 , då min vän Eddy Bengtsson bjöd med mig in att spela i kändislandslaget (Fotboll) i förmånen till Majblomman ( Barn som lever i fattigdom )

Hon spelade i  mixade Kungsbackalaget som vi mötte , herregud vad jag tacklade till en kille då jag sprang offside!!

Inte var dag man lirar fotboll med Niclas Alexandersson inte vill jag lova.

 

Vi fann varandra och har sedan den dagen haft kontakt med varandra titt som tätt över nätet.Viljan att ses har inte blivit mindre, men tiden att få våra liv att klaffa dock.Lunchsnack , fika.....


Men NU imorgon skall vi ses inne i stan, något som vi båda ser barnsligt mycket fram emot!

Det är inte ofta man träffar sådana här godingar på senare år , som man känner en stark samhörighet med vid första mötet.Nu är det dags att posta detta inlägg innan det försvinner och megaprestationsångesten kommer som ett brev på posten......


Gonatt alla 



Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards