ensammamamman2010

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

Fortsättning på helgen.....

Av Linda Norrman - 3 juni 2013 21:34

Nå , vart var jag någonstans....JO!!! Jag stod där i Janes lägenhet och hade öppnat och sett tavlan, läst brevet hon skrivit och fått mitt hjärta att öppna sig genom mina ögon och längs mina kinder.

Jag ställde mig och diskade upp en disk som Jane nog INTE hade kunnat släppa i tankarna fastän hon var iväg efter jobbet och trots att det var fredag och helgen framför henne.


Ni som inte känner Jane , så kan jag ju förklara det med följande ord ....

Jane AVSKYR att diska!  ( kort & gott ) Så det har nog aldrig vart roligare att diska kände jag , inte hade det nog varit mer välkomnande än det skulle bli på Glasmästaregatan.Så blev det nog med , då jag i min tur skickade ett MMS väl färdig med monsterdisken varav på Jane tydligen hade vrålat ut sin totala glädje bland sina kollegor  ( som nog undrade vad som stod på ...hahahahaha )


Hon kom hem vid 22:30 och vi begav oss ut / ned på stan , det var ju trots allt West Pride och kvällen bestod av ett litet besökpå Queernight at Park Lane.

   


 

. Dragshowgruppen Campari Camping


Det var en go stämmning med en del skratt kan jag ju säga..


 

David Joséph





 
• På scen: Dragshowgruppen Campari Campinghttps://www.facebook.com/CampariCamping?fref=ts
• På scen: David Joséph http://www.david-joseph.com/
• DJ Tonny (Copenhagen)
• Schlagerbaren: Bebulah Leigh
• Mingelvärdinna: Gretchen
• Mingelvärdinna: Miss Fluffy
• Entrévärdinna: Miss Linda
• Bland de 100 första gästerna lottar vi ut produkter från Grand Parfymeri till två personer.
• GO-GO Boyz
• Ålder: 22 år.  ( så JA man kände sig nog en smula äldre än vanligt !!Hahahahah 
• Öppet kl 23-05.

En bekant till Jane som är "Druga" var där med.....det är tydligen ett begrepp som används i dessa kretsar

Herregud vilka ben säger jag bara!!! ( lite avundsjukt... )

Sedan fick jag fick mig en redig uppraggning av en kopia av Lotta Bromé inom  loppet av 2 sekunder väl inne vid dansgolvet...jag blev faktiskt lite skraj då hon inte direkt var diskret eller kunde läsa de koder som måste finnas även i Gayvärlden.....men det var  & blev en trevlig kväll / natt ( lugn sådan ) med lite GoGo -dansare till det manliga köndets förtjusning ( även en del trånande kvinnor fanns det nog med...men dessa killar var så gay som de  kunde bli...eller kanske bara något man tror i och med att de är " klädda" som de är och man då tar det för givet......


Vi avslutande iaf natten på gamla Café Tintin ( som för er som inte bor i Göteborg eller ni som aldrig vart där trots att ni faktiskt bor här , så ätr det ett dygnet runt café med "nattamat" fika .Vanligt förekommande är väl att folk sitter där på småtimmarna och trycker i sig något flottigt .MEN  vi skulle väl vara lite präktiga, då varken Jane eller jag var onyktra så gick vi på samma linje även när det kom till maten.


 

Hahaha..inte direkt något klassiskt man brukar se på tallrikarna hos folk som vart ute och sitter och äter någonstans ute .Vi var pigga , fräscha  och det kändes mycket bra i knoppen .


MEN vi hade ju som sagt satt våra kära fossingar i höga kilklacksskor och DEN smärtan och den promenaden hem sedan , som vanligtvis tar c:a 15 min ....TOG UNGEFÄR 1 TIMMA DENNA NATTEN ISTÄLLET!!!!

Det var väldigt vackert ute och mysigt med , ja när tårna eller fötterna inte höll på ta kol på en då!!


 

Väl hemma så blev man ju banne mig pigg ju ...ja ävertröttheten hade slagit till misstänker jag.....

 


Se vilken vy jag blickade ut på ifrån sängen innan jag tillslut somnade med ett leende på läpparna.


 


Fredagen avklarad och imorgon följer resten av helgen ......lättare att dela upp helgen i 3 delar känner jag , då det annars kan bli en aaaaaningen  ihoptryck annars.




Nu skall jag fixa lite här innan jag skall sova för natten ,


Kram 




 


 
 
BaraHansson

BaraHansson

9 juni 2013 22:45

Den Drugan måste haft jävligt snygga ben då ;)

http://https://www.facebook.com/frokenhansson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Norrman - 5 januari 2015 00:29

Fortsätt gärna att följa mig på min nya blogg på ensammamamman.for.me                   ...

Av Linda Norrman - 20 oktober 2014 21:12

Precis som rubriken lyder , så har den sista tiden i min tillvaro bestått utav fullständigt KAOS inombords med tankar och funderingar om framtiden . Min jobbsituation har ju som ni vet vart ohållbar och ändringarna som avlöpt ständigt har fått mig ...

Av Linda Norrman - 13 oktober 2014 21:49

Som rubriken lyder så är det sannerligen en ändring som som måste ske i min tillvaro på vissa plan.En alldeles ohållbar situation som inte blir lättare att mäkta mer direkt!   Men med resplanerna att längta mig smått tokig till avfärden nästa år ...

Av Linda Norrman - 12 oktober 2014 12:23

Spännande helg i dubbel eller kanske till och med trippel bemärkelse ! Helgen pågår ju fortfarande , men för att inte komma med en stor sammanfattning av helgen i någon komprimerad sörja under söndagskvällen så skriver jag lite innan hemfärden hem ...

Av Linda Norrman - 9 oktober 2014 21:40

Ja nu kom man ju inte direkt på någon annan rubrik , så det fick bli ovanstående denna torsdagskväll antar jag. Fick en anigen rolig kommentar på ett inlägg som jag bara var / är tvungen att lyfta upp lite då jag tyckte det var så klockrent uttryck...

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards