ensammamamman2010

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Linda Norrman - 28 februari 2013 23:52

Ikväll var det änligen dags för lite kvällsshopping/ mingel i samarbete med SUPERHJÄLTAR MOT CANCERs Tjejkväll på ÅHLÉNS



Det hör nu FÖR TIDEN inte till vanligheten att man vistas där inne runt omrking om det inte är för att SÅ ÄR MAN ( LÄS :JAG )  BYTer BUSS ELLER ANländer MED BUSS 830 i från att ha vart hos kRILLE.


nU VAR DET ÄNTLIGEN DAG FÖR ATT ÅKA IN EN SVÄNG BARA, IN TILL stora vida STAden.

Åhléns nordstan hade ordnat en hel del erbjudanden och snacks med bubbel ( läs : cider) JAG DRACK ETT GLAS!!!


Jag är helt ärligt livrädd nu att jag skall ha trillat dig i och med detta,Att jag skall vakna upp och vara fast i sockerträsket igen.Men det går väl knappast såpass fort....eller? 

 



ANTAR ATT JAG UPPFÖR MIG RENT UTAV FJANTIGT ENLIGT ER NU KANSKE...MEN JAG VILL VERKLIGEN INTE "TRILLA DIT" igen i sockerträsket!!!


nOG OM DETTA , JAG BLEV UPPHÄMTAD AV ANETTE ( EMS 2008 ) vid 19:40 .Jag kände att det fanns behov att unna sig själv lite egentid i goda vänners lag helt ( hos oss båda)  enkelt.TACK FÖR EN UNDERBART TREVLIG KVÄLL TJEJEN,DETTA FÅR VI GÖRA OM SNART IGEN .


DE HADE DELAT AV/ SKÄRMAT AV EN VIS YTA DÄR INNE av kosmetikaavdelningen.

lägligt PRECIIIIS där de dyra exklusiva märkena fanns fritillgång .Främst enligt dem själva för att lättare kunna ha kontroll på mängden besökare.
 
men handlade man 2 produkter så mottog man en goodiedag vid uppvisande av kvittot vid hemgång, 
 
vi var inte dem som var sugna på att forceras att välja något som de ville att vi skulle välja ...både jag och anette som gillar läppglans  ville ju kika på lite ANDRA MÄRKEN.ja , man måste inte handla ett endaste läppglans för 350 kr och en rengörningslotion för 599 :- "bara för att" 
   
så vi var väl de enda två som handlade Max Factor för c:a 150 kr och mottog en goodiebag med produkter för säkert 1000.-herrejisses, jag hade verkligen inte trott/ räknat med att de skulle låta oss mottaga en goodiebag av detta slaget vill jag lova!!
 
Tack för ett trevligt event,  jag tyckte att själva grejen att denna butik säljer SUPERHJÄLTAR MOT CANCERARMBAND ( SOM NUMERA PRYDER MIN ENA HANDLED ÄR STORT NOG, GOODIEBAGEN IMPONERADE STORT UTÖVER DETTA.BÅDE JAG OCH ANETTE BLEV NÄSTAN STUMMA ÖVER HURPASS MYCKET EXKLUSIVA MÄRKEN DE HADE FYLLT UPP MED,
 
MEN I HJÄRTAT FYLLDES EN BETYDLIGT STÖRRE BELÅTENHET SOM INGA GÅVOR I VÄRLDEN KAN RÅ PÅ....ATT MAN ÄR MED OCH PÅVERKAR ANDRA INDIVIDERS LIVSÖDEN och pågående 
samt framtida forskning kring cancer,
 
 
 
Vi traskade ut i gågatan inne i nordstan , promnerade bort till condeco och beställde oss en varsin stor kopp chaite .samtalsämnet blev lite ems ,relationer och kärlek,TJEJSNACK ÄR NOG NÅGOT JAG INTE ÄR NÅGOT VIDARE VAN PÅ ANTAR JAG DÅ JAG NOG HAR VART LITE AV EN POJKFLICKA I HELA MITT LIV.
 
ANETTE , TACK FÖR IKVÄ'LL....VI SES SNART IGEN OCH DÅ VET DU VAD SOM STÅR PÅ AGENDA HOPPAS JAG.
 
OCH IMORGON...SÅ ÅKER TJEJERNA NORRMAN UPP TILL ANDRA UNDERBARA HALVAN AV FAMILJEN noR&farmfar+ pappa med sambo för att fira att hans pappa fyllt år så tar vi det nu i helgen istället.MYS
 
 
NU ÄR DET ALLT DAGS FÖR ATT SOVA FÖR NATTEN, SOM KRILLE SA INNAN HAN SKULLE LÄGGA SIG,DET BLIR SNABBARE FREDAG OCH VI SES.älsklingen , förstår varje dag  hurpass lyckligt lottade vi är som har hittat varandra och kärlken funnit oss och stannat för att den tror på oss .
 
 

 
gonatt allesammans, imorgon jobbas det på hemifrån + ifrån bussen påväg upp till Nyköping ( för att undvika stress i den måån det går ) genom att fara ut till kontoret tiiiidigt imorgon bitti och sedan stressa hem igen och sedan IGEN IN TILL STAN OCH HOPPA PÅ BUSSEN.....NÄÄÄÄ, HEMIFRÅN IT IS!
 
 
 
 
 


Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards