ensammamamman2010

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Linda Norrman - 8 januari 2013 22:41

Idag har vart en rätt så speciell dag , i flera avseenden.

Jag har jobbat på i ett bra stim , och hunnit passa på att svänga förbi min vän Eddy på hans gym i Majorna/Masthugget Trivsamt Hälsocenter .Ok ok jag CHANSADE vilt i vanlig ordning då jag ändå var i krokarna.Men som att spela på lotto....ibland händer det...men inte idag  in´t ( Eddy skulle ha jobbat , men han skule träna något lag  idag , så han var ledig dessvärre) 

Skulle ju ha tagit en kaffe ihop nu när Krille var nere, medn det blev inget av det hela ( då det var full rulle med fullt hus här hemma) 

Jag tog mig i alla fall tillbaka till kontoret igen och betade av diverse mejl , skrev offerter samt fixade lite med affärssystemet. 

 

 

Idag så fick jag och Humman ÄNTLIGEN en till dejt med varandra....har behövt varandra ett tag nu och det var ett perfekt avslut på dagen att mötas upp hemma / nere i Allum!!

 

Tänk att det spelar ingen som helst roll hur länge man är ifrån varnandra egentligen , för när man väl ses igen så tar man vid där man sist avslutade!

Underbar känsla det där....vet inte om Annas dotter Amanda riktigt håller med....för mer gapskrattande  ( läs : pinsamma -som man tycker allt -är -när -man -är -i -den -åldern -ändå ) mammor än Anna & mig får man nog leta efter enligt henne.

 

Varje dag utan socker blir bara lättare och lättare...det känns riktigt bra och nu finns det inte på kartan att ge efter.

Vi fikade på Briggen , ett av våra ställen för uppdateringar i våra liv ....gapskratt och härliga tillbaka & framåtblickar.

 

 

Ahhh nu tänker ni säkert allihop " Ahhhaaa , nu kunde hon inte hålla sig längre .....men icke sa Nicke! Kände inte ens ett sug efter något som låg där innanför glasdiskarna, Tog och frågade hon som stod i kassan om de inte hade haft färst frukt med . sjäkvklart hade de det, men inte längre sa hon förundrat ( ja jag var med lite förundrad över att de inte har något nyttigt alternativ ) ...men en grön kopp alldeles passade alldeles ypperligt bra det .

 

 

( brevid mig satt Amanda sörplandes på en smoothie )

 

 

 

 

 

  

Vi smet in på Gina Tricot och ögnade egenom det som de hade kvar på rea-rean.
Har ju talat om att gå tillsammans på SUPERHJÄLTEFEST ( Superhjältar mot cancer )och vi har saker för oss som ingen annan förmoligen skulle ens komma på tanken att säga / göra.
Vi fyndade iaf några sjukt smaklösa kjolar som är som klippt & skurna för Hummorna!!

Observera att dessa är i LACK!! Hahahahaha

 

Det kommer att dyka upp bilder när vi har utvecklat utstyseln lite mer vill jag lova.

Klockan rullade på en del där nere på Allum och vi begav oss iväg ifrån caféet .

Kände vid det här laget att jag nog sällan  hade vart så här ickesugen att gå och handla en massa mat .

 

Kom hem sent idag , sprang iväg till affären och handlade och var sedan hemma i lugn & ro vid 20:30

Väl hemma så stekte jag 3 ägg, lade upp lite oliver med chili i , lite BRIEOST såklart + lite paprika. ( men jag blev mätt redan efter första ägget ) 

 

Nu skall jag lägga mig iaf , ögonen går i kors och jag nickar till och har säkerligen skrivit i sömnen tror jag ibland ( då det står meningar som jag inte kommer ihåg skrivit 




sov gott på er

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards