ensammamamman2010

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Linda Norrman - 12 januari 2013 17:00

Idag så var det en sann fröjd att kunna sova till det att man vaknade av egen maskin

istället för den allmänt skråliga & icke så kärleksfulla alarmet på mobilen klockan 06:30        

 

 

Gårdagen var ett race , en ren fight mot denna mannan i just blå ringhörna!!

Jag vet att han ser rätt så harmlös ut my friends , men han knockas som ingen annan på vare sig denna blå-gröna boll vi sätter våra trampdynor på eller någon annan planet heller vill jag lova!

 

 

 

Så istället för en dejt med min Älskling via Skype så överfölls jag alltså helt försvarslöst i min soffa här hemma .....förlorade tidsuppfattningen t om , såpass oväntat kom knocken ifrån John "sandman" Blund igår ! Mitt i en skrivande mening så kom första smällen som fick mig att tro att jag svarat ....allt som jag trodde  ha skrivit var endast sagt inuti mitt huvud alltså) Det var en rätt trevlig konversation kan jag minnas vagt.Krille i sin tur tyckte det var mindre givande att ha timmar mellan svaren ...sorry Älskling! 

 

  

 

Den andra smällen igår kväll var en ren knockout vill jag lova , då jag 2 timmar senare vaknar till , och jag har t om halvt groggy gått och lagt min lap på bordet och sedan sussat vidare.

Det har jag inte ett endaste minne utav, creepy !!

 

 

Skönt var det i alla fall att få vakna upp utvilad och "pigg" ...för ju längre tid jag vistas i Dreamland , ju tröttare / mer segstartad  är jag dagen efter!

 

Vaknade väl upp runt 09:30 and nu i skrivande stund är klockan 17:00 och jag är fortfarande ......

 

  

 

 

 

 

 


Ikväll är det MIN ringhörna som skall gå segrande ut i natten...verkar vara blå , då ...om det skall vara vaken mitt in i natten skall gå!

 

 

 

 

 

 

 

Fick lite rolig / positiv feedback på mitt förra inlägg angående Farmen och mina tolkningar / liknelser mellan deltagare ( gamla som nya ) och andra massmediala karaktärer .

Det kommer lite mer av den varan folks...i ett lite senare inlägg ( ikväll )

 

 

 

 

                                    

 

                                   

 

 

 

 

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards