ensammamamman2010

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Linda Norrman - 4 mars 2013 22:12

ibland undrar jag om jag kan hålla mig kortfattad i mitt bloggande.

Är imponerad av dessa bloggare som "blippar" ( läs:småskriver)


Lite information alltså , komprimera det hela till en sådan informativ text som möjligt och samtidigt hålla intresset kvar hos läsarna  stor cred to you guys!!


Jag har ju så mycket jag vill säga , hur skall jag kunna få ned allt på endast några få enstaka meningar samt bilder tagna på mig själv?


En bild säger mer än 1000 ord finns det iofs ett uttryck som heter....så att endast bildblogga kanske vore något att satsa på ?


Nej , det är nog enklare att försöka hålla sig till något emellan blipp& blogg ....kasta in lite bilder som förstärker språket eller binder ihop storyn rättare sagt!


Idag så har man ju ordnat en herrans massa på jobbet  , mottagit lite info som rör en eventuell flytt till en helt ny blogg.Spännande men jag undrar lite om intresset skulle finnas där  för" lilla mig" 


Det handlar om att ta bloggandet till en ny nivå , öppna upp för nya läsare.

Men vi får se hur det hela kommer att utvecklas.Kommer vilja träffa redaktören i fråga och gå igenom lite detaljer innan jag bestämmer mig.


Det är en viss skillnad att blogga för egen del/ regi och sedan vara under kontrakt... som sagt.


Sedan att man nästan / automatik tycks ha för en vana att fota sig själv hela tiden för att visa vad man gör, hur man gör och med vem...nej kanske inte just det,,men ni förstår hur / vad jag menar ( eller ? )



Detta inlägget får bli utan bilder helt , känns lite smått tomt och det får räddas upp med ett löfte om fler bilder under kommande dagar!



gONATT ALLA GODINGAR , VAR RÄDDA OM ER DÄR UTE I DEN STORA VIDA VÄRLDEN




 





                                   

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards