ensammamamman2010

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Linda Norrman - 24 mars 2013 20:39

VILKEN LYCKA DET ÄR ATT KUNNA SOVA UT ORDENTLIGT på helgen , och denna helgen har det bestått av sovmornar samt smarriga bruncher.


IGÅR SÅ BEGAV JAG MIG HEM TILL GOASTE JANE GUMMAN , SOM JAG LÄRDE KÄNNA FÖR SNART 20 ÅR SEDAN ( HELT OTROLIGT VAD TIDEN KAN GÅ SNABBT , 20 ÅR !!) så en liten goodiebag fick tas med kände jag.


 



VI HAR SOM SAGT INTE UMGÅTTS MYCKET under DE SENASTE ÅREN , MEN SNACKA OM ATT MAN NU KÄNNER NÄR MAN TRÄFFAS IGEN SOM OM EN BIT I ENS LIVSPUSSEL FALLIT PÅ PLATS NU NÄR MAN UMGÅS IGEN.TACK FÖR ATT DU ÄR DEN DU ÄR , DEN JANE JAG ÄLSKAR OCH VILL HA I MIN NÄRHET.


VI SATT OCH MÖS LITE INNAN VI BEGAV OSS IVÄG NER PÅ STAN ,SAMTALSÄMNET SOM GENOMSYRADES VAR PERSONLIG UTVECKLING OCH HUR MAN KAN KÄNNA ATT VISSA MÄNNISKOR FASTNAR I GAMLA HJULSPÅR OCH ANSER ATT MAN ÄR SJÄLVFÖRMÄTEN BARA FÖR MAN INTE ÄR KVAR DÄR OCH SLIRAR I GYTTJAN.


VI VAR PÅ SAMMA LINJE DÄR, DÅ VI GENAST KUNDE RELATERA TILL ÄMNET I FRÅGA ( SKÖNT ATT VETA ATT MAN DELAR ÅSIKTER MED INDIVIDER MAN GILLAR SÅ MYCKET )


JAne behövde få sig något att äta och vi begav oss ned till SOHO ( SOM DESSVÄRRE HADE STÄNGT köket en liten stund innan)

DET MEDFÖRDE SIG NÅGOT MYCKET POSITIVT DOCK , VI BESÖKTE ETT STÄLLE JAG INTE ÄNNU HADE BESÖKT ..DORSIA!!!



 


WOW VILKET STÄLLE SÄGER JAG BARA, DIT SKALL VI GÅ FLER GÅNGER VILL JAG LOVA!!HAR ALDRIG NÅGONSIN SETT ETT STÄLLE AV DENNA KLASS , NI SOM INTE VART DÄR ÄNNU, GÅ DIT NI KOMMER SÄLLAN ATT VILJA GÅ NÅGON ANNANSTANS EFTER DETTA!


 

JA DET ÄR ETT HOTELL ÄVEN SÅ, OCH STÄLLET BÄR PÅ EN HISTORIA, LOVE THAT PLACE!!


VI SATT OCH PRATADE OM ALLT MÖJLIGT OCH EFTER ATT VI DRUCKIT upp VÅR CHAMPAGNEDRINK  ( SOM DE ÄR KÄNDA FÖR ATT INNEHA en mängd GODA sådana ) SÅ pudrade vi våra näsor i den lika spektakulära miljö som infanns sig där i badrummet ( ok bilden gör absolut inte stället rättvisa ,men det berodde främst på att jag kände mig en aningen larvig som fotade ett badrum , då det kom en massa folk medans jag fotade...så det blev en suddig bild ...bör upplevas på plats så gå dit!!!


Ja, inte just till själva badrummet nu då..hahahaha


 



och begav oss vidare ut i Göteborgsvimlet ... BORT TILL VÅR LILLA "FINDLANDSFÄJA PÅ LAND " ( LÄS -.INCONTRO )



 


ALLTID LIKA INTRESSANT PÅ DETTA STÄLLET , DÅ EN DEL VERKAR HA STANNAT AV I UTVECKLINGEN ( TILLBAKA TILL NEANERTALARTIDEN ) 

MEN DET VAR TREVLIGT SOM ALLTID I GOTT SÄLLSKAP OCH MAN SPRANG PÅ EN BEKANT FRANK , SOM JOBBAR SOM INTRUKTÖR PÅ SPORTLIFE ( NORDIC WELLNESS ) OCH JAG SÅG TILL ATT DRA MED MIG JANE ( JA FEGA INTE UR NU GUMMAN ; ) PÅ ETT BOXPASS EN ONSDAG NU FRAMÖVER ...


VI TOG DET PIANO IGÅR ÄVEN SÅ , SKILJDES ÅT VID MITTPUNKTEN I STAN 


 


NU SITTER JAG FÖRVÄNTANSFULLT OCH INVÄNTAR EN BLOPPIS PÅ JOHANNA (TOFTBY) BLOGG , TJEJEN HAR JU SLIMMAT TILL SIG EN HEL DEL PÅ SISTONE OCH HENNES GODA SMAK I KLÄDER HAR JU INTE MINSKAT..MEN NU BLOPPAR HON UT SINA NU FÖR STORA STORLEKAR PÅ KLÄDER......**VÄSSAR ARMBÅGARNA LITE** ( DÅ JAG MISSTÄNKER ATT JAG INTE LÄR VARA ENSAM OM ATT VILJA LÄGGA VANTARNA PÅ DIVERSE PLAGG  )


EFTER BLOPPIS, SÅ ÄR DET LÄGGDAGS FÖR MIN DEL KÄNNER JAG.

ETT LITET LÄKARBESÖK IMORGON , SOM ÄR MYCKET VIKTIGT DÅ JAG HAR DRAGIT / SKJUTIT PÅ ATT KOLLA UPP DETTA.


MAN SKALL ALDRIG SKJUTA PÅ NÅGOT SOM HAR MED ENS HÄLSA OCH GÖRA , SÅ IMORGON BLIR DET AV!


KRAM PÅ ER ALLESAMMANS OCH TACK FÖR ATT NI LÄSER MIN NÅGOT BROKIGA BLOGG!



 


Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards