ensammamamman2010

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Linda Norrman - 23 mars 2013 15:11

SATT TILL EN BÖRJAN I SKRIVANDE STUND OCH LAPADE SOL OCH LUKTADE KOKOS ( LÄS: HAWAIAN TROPIC )

SOLEN SKEN  REJÄLT UTE UNDER FÖRMIDDAGEN OCH ENERGIN ÄR PÅ TOPP EFTER EN RIKTIGT GOD SOVMORGON IMORSE FÖLJT AV LITE STYRKETRÄNING OCH UNDERBAR BRUNCH HÄR HEMMA SÅ KUNDE DAGEN BARA HA TOPPATS MED ÄLSKLINGEN VID MIN SIDA!


 


DENNA HELGEN ÄR SOM BÅDE SALT OCH SÖTT FÖR SJÄLEN MIN, SALT I SÅREN SOM KÄNNS NÄR MAN EFTER FLERA UNDERBARA DAGAR TILLSAMMANS MED ÄLSKLINGEN BEHÖVER SKILJAS ÅT , MEN SÖTT ATT MAN VET ATT MAN SNART SES IGEN I FLERA DAGARS FÖLJD.NU SÅ ÅKER VI UPP TILL KÄRA SYSTER I SIGTUNA ÖVER PÅSK.


JAG OCH CARRO ÅKER UPP PÅ SKÄRTORSDAGEN OCH STANNAR FÖRST I NORRKÖPING FÖR EN LITEN MYSIG PÅSKLUNCH/ MIDDAG HEMMA HOS KRILLES FARMOR & FARFAR.


VIDARE UPP SEDAN TILL NYKÖPING FÖR ATT SOVA EN NATT DÄR INNAN VI ALLA ( UTAN ANDRÉ TYVÄRR DÅ HAN SKALL PÅ HAVSÖRINGSPREMIÄREN ) SKALL BEGE OSS UPP TILL SYSTER.


SEDAN SÅ FYLLER HAN JU ÅR NU OM EXAKT 1 VECKA PÅ SJÄLVASTE PÅSKAFTONEN , KÄNNS EN ANINGEN TRÅKIGT ATT INTE VARA VID HANS SIDA NÄR HAN FYLLER ÅR , MEN HAN KOMMER VÄL ATT UMGÅS MED SIN TJEJ OCH SINA POLARE ANTAR JAG ( HAN FYLLER TROTS ALLT 19 ÅR !!)


DET KOMMER ATT VARA MÅNGA NYA ANSIKTEN FÖR JACOB OCH ALVA DÄR UPPE i STOCKHOLM UNDER PÅSKHELGEN OCH EFTERSOM JACOB BÄR PÅ EN DIAGNOS SOM BLAND ANNAT KAN  INNEBÄRA ATT NYA PLATSER OCH MÄNNISKOR DÄR FÖRVÄNTNINGARNA FRÅN OSS VUXNA KAN INNEBÄRA SVÅR ÅNGEST FÖR HONOM SÅ HAR VI INFORMERAT MIN SYSTER OM HUR DET HELA LIGGER TILL FÖR ATT GE HONOM LITE EXTRA UTRYMME VÄL DÄR UPPE IFALL HAN SKULLE UPPLEVA SAKER SOM JOBBIGA.


ANTAR ATT JAG ÄR LITE ÄNGSLIG ATT HAN SKALL BLI MISSFÖRSTÅDD I NYA BEKANTSKAPER, FÖR JAG VET HANS BEGRÄNSNINGAR NÄR DET KOMMER TILL DESSA SITUATIONER MEN ÄVEN JAG HAR SVÅRT ATT SE VILKET "MOOD" HAN ÄR PÅ VISSA STUNDER OCH VILL BARA ATT HAN SKALL MÅ BRA.


KRILLE ÄR EN SÅDAN UNDERBAR PAPPA SOM ÄR LYHÖRD , OCH SOM GER SINA BARN DET UTRYMME SOM JUST DE BEHÖVER.JAG VILL BARA ATT ALLA SKALL SE JACOB DEN UNDERBART GOA KILLEN HAN ÄR BAKOM DEN PROBLEMATIKEN SOM HAN INTE SJÄLV VALT ATT FÅ!!


EFTER PÅSKEN OCH UNDER SJÄLVA PÅSKLOVET SÅ STANNAR CARRO KVAR DÄR UPPE OCH HELGEN EFTER SÅ ÅKER JAG JU UPP TILL NYKÖPING OCH KOLLAR PÅ UFC MED KRILLE( JA DET FÅR BLI IFRÅN TV-SOFFAN DENNA GÅNGEN MED , MEN ATT MISSA ALEXANDERS MATCH HELT ÄR INGET ALTERNATIV BARA FÖR ATT MAN INTE KAN INFINNA SIG PÅ PLATS INTE !


SYSTER SKJUTSAR CARRO NED TILL NYKÖPING UNDER SÖNDAGEN ( 7 APRIL ) OCH VI BUSSAR NED TILL GÖTEBORG IGEN.SEDAN SÅ KOMMER KRILLE NED MED EN GOD VÄN VILI ( GOLFPARTNER AV GULD ) SÅ DEN VECKAN PÅ TORSDAGEN SÅ ÄR DET BOKAT ETT BOXPASS TILLSAMMANS, SKALL BLI SÅÅÅÅÅ SKOJ!!!


SEDAN ÄR DET INTE ALLS LÅNGT KVAR INNAN VI FAR IVÄG TILLSAMMANS BARA VI 2 TILL SOLEN OCH VÄRMEN....24 APRIL ....ÅÅÅHH VAD MAN LÄNGTAR!!


 


FICK REDA PÅ EN TRÅKIG SAK FÖR EN STUND SEDAN SOM KAN HA SKETT AV MISSTAG MEN SOM GJORDE FRUKTANSVÄRT ONT ÄNDÅ....


MIN MORMORS GEDIGNA OCH DYRA KRISTALLSKÅL HADE GÅTT SÖNDER HÄR HEMMA..VÄRDET KANSKE SKALL FÖRTYDLIGAS ATT DET ÄR AFFEKTON DÅ MIN MORMOR INTE ÄR I LIVET IDAG...SEDAN SÅ GÖR NYPRISET ( C.A 3000 KR ) ATT JAG INTE DIREKT GÅR OCH KÖPER MIG EN NY ( MEN DET HADE JU INTE VART SAMMA SAK ÄNDÅ )


  


LUFTEN GICK UR MIG , DÅ JAG VERKLIGEN ÄLSKADE DEN SKÅLEN , OCH MEST FÖR ATT EN DEL AV MIN MORMOR ALLTID KUNDE VARA MED OSS FASTÄN HON INTE ÄR I MED OSS IDAG....HMMM 


jAG KÄNDE BARA FÖR ATT GRÅTA  AV REN FRUSTRATION HÄR HEMMA, STÄLLA IN ALLT IKVÄLL...MEN VAD GÖR MAN MED/ TILL SINA VÄNNER ?

JO MAN TALAR OM SAKER FÖR DEM , OCH GOASTE JANE VILLE SE OM MAN INTE KUNDE LAGA DEN ...JAG SER TILL OCH GÖR MIG IORDNING NU ISTÄLLET OCH FÖRSÖKER TÄNKA PÅ ANNAT ....SAKER KAN SKE AV MISSTAG DET VET JAG..MEN DET GÖR JU LIKA HIMLA ONT FÖR DET NÄR SAKERNA LIGGER EN VÄLDIGT NÄRA ENS HJÄRTA OCH LÅNGT TILLBAKA I TIDEN...




KRAM PÅ ER ALLA.....



 



Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards