ensammamamman2010

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Linda Norrman - 8 mars 2013 22:12

ÄNNU EN VECKA GJORD , BESTÅENDE AV JOBB JOBB, FIKA ,CHAMPAGNEMINGEL , FIKA OCH TOPPADES AV FREDAGENS LILLA STUND I VÅRSOLEN.

 

En fullspäckad dag SOM STARTADE REDAN VID uppstigning .dETTA GJORDE  att jag fastnade vid att sitta i telefon och mail MED KUNDER OCH ANSTÄLLDA .jag KÄNDE ATT JAG hade ett såpass bra flow att jag BESLUTADE MIG FÖR ATT fortsattA att arbeta hemifrån resten av dagen.

 


MEN ATT FÅ TID / TILLÅTA sig själv att njuta i 30 minuter i solen ( i lä ) med eN STOR GOD latte.


Fick EFTER en STUNDS LAPANDE AV SOL , ETT rätt så oväntat samtal från en av våra kunder i ett fakturaärende , varav denne helt från klar himmel ställer frågan "HAR DU VART MED I ENSAM MAMMA SÖKER?! "


OJOJ , DET DÄR KOM JU MINST SAGT OVÄNTAT, VARAV JAG SVARAR " JO DET STÄMMER DET HAR JAG" Kunden pratade rätt så glatt om hurpass mycket hon gillade mig och när HON HADE SETT NAMNET PÅ KONTAKTPERSONEN FÖR FÖRETAGETS FLERA DISTRIKT SÅ HADE HON TÄNKT ATT DET MÅSTE BARA HA VART JAG ( DÅ MITT NAMN INTE HÖR TILL VÄRLDENS VANLIGASTE..MEN  INTE SÅÅÅ HIMLA OVANLIGT TYCKER JAG SJÄLV,,,,MEN MEN )



HON HADE TILL OCH MED FRÅGAT EN AV VÅRA HANTVERKARE OM DET INTE JOBBADE EN TREVLIG  OCH VACKER KVINNA PÅ KONTORET.....DET ÄR JU INTE SÅ ATT JAG HAR SKYLTAT MED MIN MEDVERKAN I PROGRAMMET DIREKT , SÅ HAN BLEV NOG RÄTT SÅ ÖVERRUMPLAD ÖVER HENNES FRÅGOR.


DET BLEV ETT MYCKET SPECIELLT SAMTAL VILL JAG LOVA , DET KÄNDES KONSTIGT ATT PERSONEN SOM JAG INTE HADE EN ANING OM VEM HON VAR, HADE FÖLJT MIG GENOM TV-RUTAN OCH ATT HON VISSTE VEM JAG VAR . ...EN MYCKET MÄRKLIG KÄNSLA.


ETT LITET ANNORLUNDA INSLAG SÅDÄR PÅ FREDAGSEFTERMIDDAGEN SOM FICK MIG ATT SKRATTA GOTT EN BRA STUND EFTERÅT.


Idag forsatte jag projekt rensa i röran här hemma.....och det börjar kännas riktigt bra nu faktiskt.EN STOR POSITIV ENERGI FRIGJORDES I OCH MED ATT JAG FICK HJÄLP AV ANDRÉ ATT NÅGON KOM OCH HÄMTADE CARROS GAMLA SÄNG. VÅRT GAMLA DATORBORD, 1 DATORSTOL , 1 TRÄSTOL. 1 OTYMPLIG GAVEL I METALL .INTE NOG MED DET, HAN HANDLADE HEM MAT , SLÄNGE SOPOR.


UNDERBART ATT SE ATT RUTINER GER DIG ETT LUGN I KROPP & SINNE .


Imorgon så skall jag hem till denna underbara varelse .hur kan man inte älska dig lyder min fråga!?

 

ja detta kortet är ju inte från igår direkt...snarare 15 år sedan eller t om 16 -17  år sedan.HAR EN VAG KÄNSLA UTAV ATT DET KOMMER BLIR EN DEL PROMENADER  LÄNGS MEMORYLANE IMORGON KVÄLL JANE GUMMAN!HAHAHAHA


NU SKALL JAG VILA MINA GRÖN-BLÅ HÄR INFÖR EN AFTON AV HÄRLIGA GAMLA MINNEN OCH SKAPANDE AV NYA!HÄRLIGT NÄR MAN HITTAR TILLBAKA TILL SINA GAMLA VÄNNER OCH KÄNSLAN SOM INFINNER SIG ÄR SÅ OERHÖRT TILLFREDSTÄLLANDE MED.

MAN HAR KANSKE VART IFRÅN VARANDRA UNDER EN LÅNG TID , MEN NÄR MAN SEADN TAR UPP KONTAKTEN IGEN SÅ KÄNNS DET SOM MAN TAR VID DÄR MAN SIST AVSLUTADE.


Sov gott , och tack för att ni läser min blogg.



 

                                       

                            

                



           

   

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards