ensammamamman2010

Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

Reparation , galen vecka , Familjen

Av Linda Norrman - 16 mars 2013 12:48

NU HAR VECKAN TACK OCH LOV LETT MIG MOT HELGEN SOM JAG VÄRDESÄTTER SOM OM DEN VORE AV RENASTE GULD.JAG KAN INTE PÅSTÅ ATT JAG HAR GILLAT LÄGET UNDER HELA DENNA VECKAN , JAG KOM ORDENTLIGT PÅ KANT ( LÄS : PÅ SNED)MED EN AV DE VIKTIGASTE INDIVIDERNA I MITT LIV . DET HELA SLUTADE MED ATT MITT HJÄRTA FICK SIG EN ORDENTLIG TÖRN! DET HELA FICK HELT ENKELT VÄRKA UT .


VI PRATADE FAKTISKT INTE MED VARANDRA PÅ ETT TAG NU UNDER VECKAN, MEST FÖR ATT JAG BEHÖVDE TID ATT PLANERA HUR FRAMTIDEN SKALL SE UT OCH FÖR ATT JAG KÄNDE MIG REJÄLT SÅRAD.


ibland när jobbiga saker kommer i ens väg så ar man olika sätt att hantera dessa på och ibland behöver man lite "tid för sig själv" , tid för reparation helt enkelt.


 



vidare under dagarana så har det vart jobba jobba jobbaaaaaa.

BOLAGSCHEFEN ( MIN CHEF) LANDANDE PÅ SVENSK MARK NU I ONSDAGS OCH HAN VERKADE HA HAFT EN UNDERBART GIVANDE TID DESSA 4 VECKOR .


Han tog och kikade in på kontoret i några timmar under torsdagen  för att återberätta veckorna lite snabbt + en liten breifing vad som kommer att ske BOLAGSMÄSSIGT mycket snart efter att jag i min tur landar på Svensk mark efter MIN ( ja krilles och min) SEMESTER. I APRIL / MAJ månad.DET KOMMER ATT DRA IGÅNG STORA GREJER VILL JAG LOVA, SÅ ATT PASSA PÅ ATT VILA UPP SIG INNAN VAD SOM KOMMA SKALL JOBBMÄSSIGT , DET ÄR EN MYCKET GOD IDÉ KÄNNER JAG !!

 


TROR JAG ÄLDRIG HAR LÄNGTAT EFTER LEDIGHET/ SEMESTER NÅGON GÅNG I HELA MITT LIV HELT ÄRLIGT.DETTA BLIR EN EFTERLÄNGTAD STUND I LUGNETS / VUXENTIDENS , K'ÄRLEKENS , SOLENS , TRÄNINGENS TECKEN.HERREGUUUUD VAD JAG LÄNGTAR.


IGÅR EFTER JOBBET SÅ ÅKTE JAG VIA STAN OCH PASSADE PÅ ATT KIKA IN OCH HÄLSA PÅ GOASTE MATTIAZ PÅ JOBBET (MQ ) LITE SMÅTT & GOTT OCH EN ÖVERENSKOMMELSE ATT VI BÅDA SER TILL OCH BYTER BLOGG ( HAN IFRÅN EN STÖRRE SIDA OCH JAG IFRÅN EN MED EN  "EGEN" REGI /UTAN AVTAL  )


DETTA KOMMER BLI SÅ GRYMT BRA SKALL DU SE, IDÉN VAR INTE SÅ TOKIG ÄNDÅ..FÅR BARA SE TILL OCH göra det samtidigt kanske...LÄTTARE ATT KLIVA ÖVER TILL ETT AVTAL MED NÅGON SOM ÄR RUTINERAD INOM BLOGGVÄRLDEN KÄNNER JAG.vi skall bara se till att "ensam mamma bakar-marie" hänger på hon med!

 

NU SITTER JAG OCH CARRO PÅ BUSSEN PÅ VÄG UPP TILL ANDRA HALVAN AV FAMILJEN NORRMAN/OLIN ( JA KRILLE TYCKER DET LÅTER BÄTTRE MED NORRMAN FÖRST, OCH SENARE VID ETT ANNAT SKEDE I LIVET SÅ KAN JAG NOG TA OCH HÅLLA MED OM ATT VI KOMMER ATT HETA FAMILJEN NORRMAN/OLIN !!


ANDRÉ ÄR KVAR HEMMA I GÖTEBORG ( FÖR HAN HAR JU TILLSLUT FÖRSTÅTT ATT HANNA ÄR BRA FÖR HONOM OCH ERKÄNT FÖR SIG SJÄLV ATT DE ÄR ETT PAR!!SÅ SJÄLVKLART STANNADE HAN HEMMA  FÖR ATT UMGÅS MED HENNE...GODINGAR!


IDAG GÅR DET SVENSKA SHOOTFIGHTING LIGAN OCH AMATÖR MMA LIGAN  2013 AV STAPELN I SJÄLVASTE NYKÖPING , HADE VART SKOJ ATT GÅTT DIT TYCKTE  VI ..MEN JAG HAR SVÅRT ATT SE ATT DET ÄR FÖRSVARBART ATT BETALA 1000 SPÄNN FÖR ATT VI ALLA SKALL KOMMA IN OCH DET ÄR JU INTE ALLA SOM ÄR SÅ VANA VID FIGHTING HELLER, SÅ DET KÄNNS MER MYS ATT UMGÅS HEMMA DÄR VI KAN BESTÄMMA LITE SJÄLVA VAD SOM STÅR PÅ SCHEMA.


INATT SÅ BLIR DET I ALLA FALL UFC 158 MED NICK " THE-HEAD-CHEIF- OF-TRASH-TALK. DIAZ   SOM MÖTER HEMMAFIGHTERN GEORGE " THE RUSH" ST:PIERRE  I MONTREAL  FÖR VÅR DEL ( JA FÖR KRILLE OCH MIG ) HAR NOG ALDRIG NÅGONSIN ÖNSKAT EN SOLKLARARE VINST FÖR gsp NÅGONSIN ( FINNS INGET SOM ÄR MER OATTRAKTIVT / OSPORTSLIGT  ÄN EN MASSA AGGRESSIONER / TRASHTALK) gsp for the win!!!!


 


NU ÄR VI I LINKÖPING HÄR, LÄNGTAR HALVT IHJÄL MIG snart känns det som  , JU  NÄRMARE MAN KOMMER NYPAN!!


SNART SES VI IGEN, NU VÄNTAR CARRO PÅ EN NACK OCH RYGGMASSAGE , SÅ NU BLIR DET ATT SLUTA SKRIVA FÖR IDAG.



TACK FÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG , SKRIV GÄRNA OM DET ÄR NÅGOT NI UNDRAR ÖVER / ÖNSKAR ATT JAG SKRIVER / LYFTER UPP just let me know!!



                                       








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Norrman - 5 januari 2015 00:29

Fortsätt gärna att följa mig på min nya blogg på ensammamamman.for.me                   ...

Av Linda Norrman - 20 oktober 2014 21:12

Precis som rubriken lyder , så har den sista tiden i min tillvaro bestått utav fullständigt KAOS inombords med tankar och funderingar om framtiden . Min jobbsituation har ju som ni vet vart ohållbar och ändringarna som avlöpt ständigt har fått mig ...

Av Linda Norrman - 13 oktober 2014 21:49

Som rubriken lyder så är det sannerligen en ändring som som måste ske i min tillvaro på vissa plan.En alldeles ohållbar situation som inte blir lättare att mäkta mer direkt!   Men med resplanerna att längta mig smått tokig till avfärden nästa år ...

Av Linda Norrman - 12 oktober 2014 12:23

Spännande helg i dubbel eller kanske till och med trippel bemärkelse ! Helgen pågår ju fortfarande , men för att inte komma med en stor sammanfattning av helgen i någon komprimerad sörja under söndagskvällen så skriver jag lite innan hemfärden hem ...

Av Linda Norrman - 9 oktober 2014 21:40

Ja nu kom man ju inte direkt på någon annan rubrik , så det fick bli ovanstående denna torsdagskväll antar jag. Fick en anigen rolig kommentar på ett inlägg som jag bara var / är tvungen att lyfta upp lite då jag tyckte det var så klockrent uttryck...

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards