ensammamamman2010

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Linda Norrman - 13 maj 2013 22:42

ÅH , HERRE MIN SKAPARE VAD JAG SAKNAR KRILLE JUST NU , KÄNNS HELT OLIDLIGT ATT TVINGAS VARA IFRÅN VARANDRA IBLAND.SAMTIDIGT SOM TRYGGHETEN ÖVER ATT VETA VAD VI FUNNIT OCH SKAPAT TILLSAMMANS FÅR DEN ALLRA VÄRSTA SAKNADEN ATT TONAS NED LITE...MEN BARA LITE ....MEN TILLSAMMANS MED DEN OÄNDLIGA KÄRLEKEN MAN KÄNNER SÅ FUNGERAR DET OK NÄR DET ÄR SOM VÄRST!!


 


VECKORNA RULLAR PÅ I RASK TAKT OCH DET ÄR JAG TACKSAM FÖR EMELLANÅT , DÅ DET BETYDER ATT MAN SNART KAN FÅ SPENDERA MER FIN TID MED SIN LIVSPARTNER IGEN.


SJÄLVKLART SÅ VILL MAN LEVA I NUET , TA EN DAG I TAGET MED..MEN IBLAND ÄR DET SKÖNT NÄR ALLT "GÅR-I-ETT " DÅ JAG INTE HAR cARRO .För då rullar det på och man är nästan alldeles för upp-i-varv för att gräva ned sig totalt i saknad.


IDAG FICK JAG I FÖRBIFARTEN SYN PÅ HÄNT EXTRAS FRAMSIDA SOM BL A HADE KRILLE & MIG  PÅ DEN!!HERREGUD , JAG HADE INTE MÖJLIGHET ATT STANNA OCH "TJUVLÄSA" ARTIKELN ..UTAN VÄL INNE I SERVICEBUTIKEN VID SVINGELN SÅ INHANDLADE JAG NÅGRA FRIMÄRKEN TILL NÅGRA JOBBFAKTUROR OCH SWICSHADE IVÄG UT IGENOM DÖRREN OCH VIDArE UT TILL BUSSEN HEM !!


nu ÄR det ÅTERIGEN DAGS FÖR YTTERLIGAE EN OMGÅNG AV ENSAM MAMMA SÖKER i alla fall ( SÄSONG 7 ) FICK HÖRA LITE GALET SKVALLER OM 1 AV DELTAGARNA IDAG......DET KOMMER NOG INTE UNDGÅ MEDIA ATT LAGOM TILL EFTER INSPELNINGARNA ATT LYFTA FRAM SAKER OCH TING...OJOJ!!


EN SAK SOM MIN KÄRA HUMMA ( ANNA ) SMS-ADE MIG OM OCH FRÅGADE MIG OM JAG VISSTE, VAR OM JAG HADE HÖRT ATT SJÄLVASTE MAGDALENA graaf SKULLE leda / vara  programledare för programmet.( MAGDALENA BÄR NÄMLIGEN  SMYCKEN IFRÅN ANNAS EGNA SMYCKESMÄRKE  "ANNA H " SÅ DE HAR PRATATS VID UNDER ÅREN  OCH ANNA FULLKOMLIGEN LUSLÄSER HENNES BLOGG .ÄVEN JAG LÄSER MAGDALENAS BLOGG, MEN HADE NOG MISSAT JUST DETTA MÄRKLIGT NOG!


TV3 HAR NOG FÖRSTÅTT ATT FOLK HAR RETAT SIG GALNA PÅ "SPEAKERSRÖSTEN" I FÖREGÅENDE SÄSONGER....RIGHT ?


GO MAGDALENA, DENNA PROGRAMLEDARROLL ÄR SOM KLIPPT OCH SKUREN FÖR DIG OCH DU KOMMER ATT SKAPA TITTARREKORD OF ALLTIME DETTA ÅRET , DET ÄR JAG ÖVERTYGAD OM!


HÄR KAN VI SNACKA OM NÅGOT SOM PASSAR SOM HANDEN I HANDSKEN VILL JAG LOVA!!

FÖR SÄLLAN HAR JAG SKÅDAT EN ANNAN BLOGG AV NÅGON SOM HAR UTNYTTJAT SIN GENOMSLAGSKRAFT PÅ "RÄTT SÄTT".


HAR NI INTE LÄST HENNES BLOGG SÅ REKOMMENDERAR JAGATT NI GÅR IN OCH GÖR DET , DÅ DEN ÄR EN AV FÅ AV ALLA BLOGGAR SOM FAKTISKT ÄR VETTIGA IDAG OCH SOM VISAR STORT  HJÄRTA OCH EN REJÄL SJÄLVDISTANS._( MED EN EMPATI OCH MEDMÄNSKLIGHET SOM FÅR DE FLESTA ATT BLEKNA I JÄMFÖRELSE )


NI MAMMOR SOM ÄR MED I DENNA SÄSONG , STORT LYCKA TILL PÅ ER RESA SOM PÅ NÅGOT SÄTT KOMMER FÖRÄNDRA ERA LIV.NYA BEKANTSKAPER, NYA UPPLEVELSER , NYA REFLEKTIONER , NY SJÄLVKÄNNEDOM OCH FRAMFÖRALLT CHANSEN ATT HITTA STORA KÄRLEKEN .SEDAN ATT NI KOMMER ATT FÅ CHANSEN ATT LÄRA KÄNNA VARANDRA ALLA 3 MAMMOR UNDER INSPELNINGARNAS GÅNG MED STOR STÖTTNING AV MAGDALENA ...DET KAN JU INTE VARA NÅGOT ANNAT ÄN KLOCKRENT!


NU SKALL JAG FÖRSÖKA VILA ( LÄS :SOVA)  LITE HÄR.... CARRO-BARRO SÅG LITE GLÅMIG UT OCH HADE INGEN VIDARE APTIT NU VID MIDDAGEN ** PEPPAR PEPPAR**

DET HAR FLORERAT DIVERSE BASILLUSKER RUNT OMKRING PÅ SISTONE OCH MATTIAS VAR DÅLIG I LÖRDAGS , KRILLE ÄR SJUK NU OCH ÄVEN LILLA JACOB VAR DÅLIG LILLA GUBBEN...



GONATT ALLA GODINGAR , HOPPAS NI HÅLLER ER FRISKA OCH ATT NI FÅR EN FORTSATT FIN FORTÄTTNING PÅ DENNA VECKA.



KRILLE ÄLSKLING "GLÖM ALDRIG..." 





 


Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards