ensammamamman2010

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Linda Norrman - 15 maj 2013 23:59

IDAG BLIR DET NOG ETT REKORDKORT INLÄGG FÖR MIN DEL HÄR PÅ BLOGGEN , DÅ DELS KLOCKAN ÄR WAAAAAY PAST MY BEDTIME OCH FÖR ATT DET ÄR LITE AV EN PMS-DAG IDAG.


JAG HADE ÄVEN ETT SVAGT ÖGONBLICK FÖRRA HELGEN SOM RESULTERADE ATT DEN LÄNGE BORTSCHASADE SOCKERDEMONEN ÖVERFÖLL MIG.


BELÖNINGSCENTRUM.....YEAH RIGHT!!!


MEN JAG TÄNKER INTE LÅTA MIG FÄNGSLAS I DET DÄR JÄDRA GREPPET IGEN. MAN DRAS JU NED I TRÄSKET, MEN EN LITEN SÖTSAK ( I DETTA FALLET VAR DET EN BIT TÅRTA KAN JU TYCKAS VARA OFARLIGT FÖR DEM SOM INTE ÄR BERONDE...


MEN NU SKALL JAG DRÖMMA MIG TLLBAKA TILL RESAN LITE.

och till en text som JAG HANN SMYLÖSA NÄR JAG FICK SYN PÅ NYA NUMRET AV SE&HÖR I TIDNINGSSTÄLLET .HANN INTE TJUVLÄSA MER ÄN TILL ATT MINA ÖGON NÅDDE  EN TEXT DÄR DET STOD ATT VI NU SKULLE BLI SAMBO.



HMMM.....VI LÄNGTAR DAGLIGEN SEDAN ETT TAG TILLBAKA , ATT KUNNA HA MÖJLIGHETEN ATT KUNNA VARA JUST SAMBO( LÄS:FLYTTA IHOP ) MEN JAG HAR INTE SAGT ATT VI SKALL FLYTTA IHOP...VAD I HELA FRIDENS NAMN KOM DET IFRÅN EGENTLIGEN....NÅVÄL, JAG FÅR SE TILL OCH TA MODET TILL MIG OCH BUSLÄSA TIDNINGEN VID ETT TILLFÄLLE UNDER MORGONDAGEN.


KRAM OCH GOD NATT 



 

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards