ensammamamman2010

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Linda Norrman - 14 maj 2013 22:56

ÅÅÅÅH GOASTE EMMA G ,BARRSTRAND ( HÄNT EXTRA ) FÖR DIN ARTIKEL I NYA NUMMRET AV TIDNINGEN.DU HAR FÅNGAT ALLT SÅ PERFEKT. ALLA ORD ÄR MINA OCH JAG ÄR SÅ STOLT ATT FÅ SYNAS MED VÄRLDENS UNDERBARASTE FÄSTMAN PÅ SJÄLVASTE FRAMSIDAN AV TIDNINGEN.....


 



UNDERBARA CAMILLA LÄCKBERG PRYDDE STÖRRE DELEN AV FRAMSIDAN , HON OCH MARTIN MELIN ÄR JU ETT HELT UNDERBART HÄRLIGA INDIVIDER MED SJÄLVDISTANS .DE POSADE TILLSAMMANS MED JOHAN PETRÉ  + DAGENS HÄNT EXTRA I ENA HANDEN ...( TYCKER MANNEN PÅ BILDEN MED CAMILLA PÅMINNER OM NÅGON....HMMM

OM NI HÄNGER PÅ INSTAGRAM , TA ER TID OCH FÖLJ DEM NI KOMMER FÅ ER NÅGRA TOKSKRATT KAN JAG GARANTERA!



TOKSKRATTA , JA DET GJORDE JAG ÄVEN NÄR JAG PÅVÄG HEM EFTER JOBBET IDAG MOTTOG ETT MEDDELANDE IFRÅN EN KOMPIS...ATT JAG INTE FÖLL IHOP SÄGER JAG BARA!!

DENNA UNDERBARA ( BLYGA) TJEJ SOM HOPPADE AV/ TACKADE NEJ TILL "HELA SVERIGE BAKAR" EFTER ATT HA GÅTT VIDARE....DÅ HON BLEV LITE NERVÖS OCH INTE TRODDE PÅ SIG SJÄLV TILLRÄCKLIGT....


DENNA GODING HAR EN LUSTIG KOMPIS SOM SKICKAT IN EN ANSÖKAN TILL BONDE SÖKER FRU!!!!!!HON BLEV UTTAGEN DÅ BONDEN " HON" SÖKT TILL BLEV 1 AV 4 SOM KOMMER ATT VARA MED I TV-RUTAN.SEDAN .HAN I SIN TUR VALDE UT HENNE ATT DEJTA HONOM TRÄFFA ....


HON BLEV RÄTT SÅ ..." TAGEN PÅ SÄNGEN" NÄR DE RINGDE UPP HENNE ATT HON TACKADE JAAAAAAAA.

DET ÄR DAGS ATT SES NU INNAN INSPELNINGARNA BÖRJAR , JAG SKALL SE TILL ATT DU GÅR IN I DETTA MED LUGN I KROPPEN , DU KOMMER ATT FIXA DETTA VET JAG NÄMLIGEN.


IDAG SÅ HAR MIN DAG VART HELT OK ,  DET VART RÄTT SÅ ORDNAT PÅ JOBBET, INGEN GALEN STRESS ( OCH DET HAR JAG NOG MIN CHEF ATT TACKA FÖR SOM HAR STIGIT FAM OCH BLIVIT MED OPERATIV I FÖRDELNINGEN PÅ KONTORET.)



VÄL HEMMA SÅ ÅT JAG LITE TONFISKSSALLAD OCH BEGAV MIG UT PÅ EN LITE SENARE LÖPARRUNDA/ JOGGINGTUR/ POWERWALK/ PROMENAD ..


NU SITTER MAN HÄR OCH NATTSUDDAR  ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅ, FAST JAG LOVAT MIG SJÄLV ATT INTE SITTA UPPE SÅ LÄNGE ..MEN MEN,,,,DET KOMMER JU I ALLA FALL FORTFARANDE ATT VARA TISDAG NÄR JAG LÄGGER MIG JU !


IMORGON SKALL DET TAS OCH GYMMAS PÅ NORDIC WELLNESS HÄR HEMMA I PARTILLE , JA ANDRÉ OCH JAG SKALL KÖRA  IMORGON ( SKALL BLI SKOJ ) ÖNSKADE DOCK ATT JAG HADE HUNNIT HEM TILL BOXPASSET ..MEN VI FÅR TA DET NÅGON ANNAN GÅNG.


PÅ TAL OM ANDRÉ , SÅ SKALL HAN PÅ EN JOBBINTERVJU NÄSTA VECKA , WAAAAAY TO GOOOOOO !!!



SOV GOTT ALLESAMMANS .KRAMAR 




 

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards