ensammamamman2010

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Linda Norrman - 16 maj 2013 22:13

IDAG SÅ HAR MAN VERKLIGEN NJUTIT AV SOLLJUSET SOM STRÅLAT IN IGENOM MITT KONTOR ( ÖPPNADE FÖNSTRET EN LITEN STUND OCH LÄT SOLEN KITTLA LITE PÅ NÄSTIPPEN MIN..VILKEN UNDERBART GO ENERGI JAG FICK EFTER DET ATT MAN SUTTIT MED SOLEN I ANSIKTET I C:A 5 MINUTER( SÅG DOCK INTE ETT DYFT PÅ DATORSKÄRMEN, SÅ DET PASSADE ALLDELES YPPERLIGT BRA MED EN KORT PAUS I ARBETET )


igår så gjoRDE JAG SAMMA SAK , SKICKADE DÅ EN SOLIG HÄLSNING TILL ÄLSKLINGEN ÖVER INSTAGRAM/ FACEBOOK.


 


JOBBEN RULLAR IN I STADIG/STABIL TAKT KAN MAN JU PASSA PÅ ATT SÄGA , SÅ MAN ÄR INTE DIREKT SYSSLOLÖS OM MAN SÄGER SÅ..MEN MAN MÅSTE UNNAN SIG PAUSER I TILLVARON EMELLANÅT SÅ ATT MAN HÅLLER I LÅNGA LOPPET!!


IMORSE SÅ SAMÅKTE JAG MED MIN CHEF IFRÅN LINNÉSTAN ( DÅ HAN BOR PÅ pLANTAGEGATAN )VI KIKADE IN PÅ NETTO FÖR ATT FYLLA KYLEN MEN EN MASSA FRUKT OCH LITE GOA SALTA NÖTTER FÖR EXTRA ENERGI.


DET FÖRSTA JAG HÖR / SER ÄR NÄR EN AV PERSONALEN SOM KOMMER UT IFRÅN LAGRET FULLKOMLIGEN UTBRISTER " ENSAM MAMMA SÖKER!!!!!!!!! " EN ANINGEN SMÅÖVERRUMPLAD SVARAR JAG LITE GLATT  "JAPP, DET VERKAR SÅ ! " MED FÖLJDFRÅGAN "


-SÅ DU LÄSER SKVALLERTIDNIGAR DU ?! " Men det var tydligen inte enligt honom själv varje dag de hade en enligt honom själv nu då( för jag ser  eller har aldrig sett mig själv som en kändis överhuvudtaget ) en "SUPERKÄNDIS" I BUTIKEN !!ATT JAG INTE DOG AV SKRATT....ELLER JAG BLEV LITE SMÅTT ..JA JAG VET INTE RIKTIGT, KILLEN MÅSTE JU UPPENBARLIGEN TOKDRIVIT MED MIG ..ELLER !!


OM SÅ SKULLE VART FALLET, SÅ TACKAR JAG FÖR UNDERHÅLLNINGEN DÅ DET INTE VAR JAG SOM UTBRAST PÅ ETT RÄTT GALET HÖG NIVÅ OCH SÄTT MITT I MATAFFÄREN.


MIN CHEF TYCKTE DET HELA VAR UNDERHÅLLANDE IAF.....JAG MED MÅSTE JAG ERKÄNNA ( GENOMSLAGSKRAFTEN AV MEDIA BÖR EJ UNDERSKATTAS...DÅ DE HAR FÖRMÅGAN ATT DAMMA AV GAMLA DAGSSLÄNDOR SÅ FOLK KÄNNER IGEN DEM DIREKT...HAHAHA ..PRICELESS!!


IDAG FICK JAG IN ETT KYLSKÅP PÅ KONTORET , INTE HELT FEL NY NÄR VÄRMEN GÖR ATT MITT KONTOR FÖRVANDLAS TILL ETT VÄXTHUS ( MED NGT LÄGRE LUFTFUKTIGHET IOFS ...MEN MAN SKULLE NOG KUNNA ANVÄNDA DET SOM ETT DRIVHUS FÖR KÖRSBÄRSTOMATER TROR JAG !! )


LADDAT MED BLODGRAPE, BANANER, NEKTARINER ...MUMS!! 


FINNS SÅ MYCKET ATT SKRIVA OM...MEN JAG LÄMNAR ER LÄSARE MED EN VIDEO SOM JAG FULLKOMPIEN ÄLSKAR ATT SE PÅ ...FICK NÄSTAN DEN BILDEN UPPSPELAT I MITT HJÄRTA IDAG EFTER JOBBET NÄR JAG PROMENERADE FRÅN JÄRNTORGET BORT EMOT HEDEN (VIA HAGA KYRKA)


LUMMIGHETEN VAR ETT FAKTUM....EN GULT HAV AV VÅRLÖKAR OMFAMNADE KASTAJNETRÄDENS STAMMAR.ALLT VAR SÅ UNDERBART VACKERT ATT JAG TOG MIG TID ATT STANNA UPP, BETRAKTA, NJUTA AV NUET.VILLE FÅNGA DETTA ÖGONBLICK AV LUGN OCH FÖRMEDLA DET TILL ER ANDRA.


DET ÄR PRECIS JUST I DET ÖGONBLICKET SOM MAN FÖRSVINNER IFRÅN "NUET" DÅ MAN HAR TAGIT KORTET OCH SEDAN FIPPLAR MED MOBILEN OCH LÄGGER UPP DET PÅ INSTAGRAM....MEN FRAM TILL DET ÖGONBLICKET SÅ KÄNDES DET SOM TID OCH RUM STOD ALLDELES STILLA ,


 


HADE HELST AV ALLT BARA VELAT LAGT MIG PÅ RYGG I HAVET AV BLOMMOR OCH BARA KIKAT UPP I TRÄDKRONORNA...NÄSTA GÅNG SKALL JAG GÖRA DET!!!  HAVET AV DE GULA VÅRLÖKARNA SER TILL SYNES UT SLÅENDE LIKT EN FRODIG GRÄSMATTA....VACKERT !!


HAR NOG SÄLLAN KÄNT MIG SÅ INTELLEKTUELLT VAKEN OCH LÄNGTAN EFTER KRILLE KOM SOM ETT BREV PÅ POSTEN , MEN MED LUGNET I KROPP OCH KNOPP KUNDE JAG TA DET MED RO OCH RÄKNADE TYST FÖR MIG SJÄLV HUR MÅNGA DAGAR DET ÄR KVAR TILLS VI ÄR VID VARANDRAS SIDA IGEN = ORDNINGEN ÅTER


INNAN JAG FASTNAR OCH "( LÄS: SKRIVER EN SMÄRRE C-UPPSATS ) SÅ SÄGER JAG GODNATT ALLA INDIVIDER SOM TAR SIG TID OCH LÄSER DENNA SMÅTT BROKIGA BLOGG.


KRAMAR IGEN TILL ALLA SOM GRATTAT KRILLE OCH MIG TILL VÅR FÖRLOVNING OCH SÅ MÅNGA SNÄLLA ORD HAR SAGTS .TACK , STOR VARM KRAM & OMTANKE TILLBAKA TILL ER 





 


Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards