ensammamamman2010

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Linda Norrman - 31 maj 2013 10:41

Detta inlägg blir kortare än vanligt, då jag vill njuta av min ledighet och inte sitta vid datorn.

Så ni får klara er utan "dagens -klädsel- fotat-i -spegeln-kort "  ( men jag misstänker att ni klarar er alldeles utmärkt utan detta just idag..right ?


Mina känslor är fullkomligen överflödiga, då jag fick syn på det färdiga resultatet på överraskningen som Jane har skapat till Krille & Mig .Ville på något sätt föreviga vår underbara dag då vi förlovade oss .Resultatet är slående och vackert att mina tårar börjar rinna av lycka och tacksamhet att man har en sådan underbart fin vän som verkligen engagerar sig så oerhört känslomässigt och sedan skapar detta.


Stegvis  så kan man se den underbara överraskningen ta form här nedan, och idag när jag kommer hem till Älskade Jane , så kommer hon inte vara hemma , men Krille & Jag kommer att stå där i lägenheten.Titta och njut folk av en ren konstnärs skapelse som får mig och förstå vilka underbara vänner jag har omkring mig .


 

Svårt att se , men jag viste ju och tyckte att man kunde se det hur klart som helst.....forts. följer


 

Ser denna kille bekant ut....hihi......det fattas någon ....forts. följer......


 

När jag fick syn på denna bilden så grät jag av total lycka , Jane du är underbart skicklig!

 

 

Ja , jag är mållös......denna tavla kommer att alltid betyda mycket för mig och att det är en nära vän till mig som skapat den ifrån ett kort som togs på en av våra underbaraste dagar tilllsammans gör ju inte saken mindre känslosammare vill jag ju lova! Forts. följer ........

 

 

 

Åhhh, jag kan inte ens lägga upp dessa bilder utan att glädjeårarna rinner längs mina kinder.....

Lägger upp tavlan i helt färdigt skick lite senare ......här nedan har vi orginalet.......

Herregud vad duktig du ÄR vännen mitt hjärta är så fullt av kärlek och tacksamhet till dig , vår vänskap. Vi ses senare ikväll bland drags & queens , eller var det Dragqueens ? Hihi

 

 

 


       

Nu skall jag göra mig iordning och packa med lite saker som jag skall ha med mig till Johanneberg ikväll och innan detta möta upp goa Lena för en fika i ...**tittar ut genom fönstret*** solen ??

 

Fick nyss uppmaningen att öppna tavlan som kommer stå inslagen hemma hos Jane när jag kommer dit , FÖRSIKTIGT!!Jag lovar , jag kommer knappt våga röra den , jag vet vilka oerhörda energier / krafter som rusar genom kroppen och knoppen på min kära Jane  när hon skapar ...så nu så behöver hon bara bli ompysslad och ha skoj i helgen och det skall jag se till att hon blir med.

 

 

Kram kram hela da´n

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards