ensammamamman2010

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Linda Norrman - 20 maj 2013 23:43

Ny vecka och nya tag i jobbet  , som allt fortsätter att rulla framåt i stadig takt.HÄRLIGT

Idag passade vi på att ta ett kort på oss som skall användas inom kort i en pressrelease ...spännande att se hur saker och ting kommer att bli framöver.

Fick sedan efter jobbet skjuts av min chef Claes   , så jag kunde åka via Frölunda Torg och möta upp med finaste Marie som har en otroligt spännande sommar framför sig .Lite kaffe och mycket funderingar och en viss mening med att åtminstone försöka avdramatisera det hela  ...som verkade gå vägen då hon kände lite extra pepp  efter vår fika i solen. Vill kunna stötta mina vänner  , så gott det går.Härligt att få feedback att de känner sig mer pepp efter man setts.Detsamma Gumman , du är en väldigt go tjej som har hela framtiden talande för dig.Resan har bara börjat !!!


Sedan så håller jag och kämpa med att starta upp mitt gamla åbäke till stationär dator för att hitta bilderna ifrån familjens resa till Turkiet i maj 2011 då min svåger David fyllde 40 och bjöd oss alla.Kära sistra Mi , fyllde även år medans vi var där nere .Hittade en herrans massa andra gamla bilder och fastnade väl i något som skulle kunna kallas för ett nostalgitrans antar jag.Fick syn på hur pass långt och glansigt hår jag hade förrut och efter att ha fått mitt hår " avhugget"  nere i Spanien så fick jag kanske lite larvigt nog lite smått ångest över att jag klippte mig där nere.Som tur är så växer håret ut igen , så jag får göra det bästa av situationen helt enkelt! 


 


Kommer att samla en massa bilder , så får ni se ett rolígt fenomen .Saken hör nämligen till den att jag kan vara galet olik mig själv på kort tagna under säg...1-2 månader..Svårt att tro att det är samma person ibland . Sedan fanns det givetvis kort på Krille & mig  då vi precis hade träffats, HERREGUUUUD ser ut att vart för 10 år sedan. Mer om dessa bilder och förhoppningsvis fler roliga  ( Läs : aldrig ngnsin sedda/ visade kort ) imorgon



Kram på er godningar och ta hand om er och de omkring er.



 











Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards