ensammamamman2010

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Linda Norrman - 17 maj 2013 00:01

Innan jag går och knoppar , så vill jag passa på att erkänna att jag inte är något vidare "haj" på hur saker och ting fungerar med inställningarna  textmässigt här över bloggen .

 

Saken hör ju till den att jag i något tidigare inlägg tog upp ämnet angående  endbart VERSALER i skrift. Jag ville testa på något nytt i textväg och med denna inställningen så slapp jag använda mig av capslock, då jag har en tendens att missa den med liiiiiilla lilla vickevire !  !  ! 

 

MEN sedan kommer själv grejen , när jag sedan ville ändra tillbaka så ändrades ALLA inlägg och hade jag glöm att ta capslock så var det en salig blandning med små och STORA bokstäver om vart annat.Summan av kardemumman är ju att man skulle ju vilja kunna ändra enbart framtida inlägg med den nya texten , men detta är inte möjligt ( inte i min novisa världs när det kommer till vissa inställningar )

 

 

Nåväl , jag fick en ett liten hint av bekant ifrån min gamla Thaiboxningsklubb nu nyss.Att det endast var skrivet med versaler...och min lathet resulterade i en aning blindhet,

 

Tack Per , utan dig så hade folk trott att jag gapat och skrikit konstant!!Faktiskt så skojar jag inte nu om man tror det , för jag har ju som sagt innan reflekterat över generationen 40 -talister som använder sig utav versaler i sms ....man uppfattar ju som om de GAPAR!!! .

 

 

 

 

Kram , nu går mina ögon i kors här ...sov gott nu på er där ute !

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Linda Norrman .Bor tillsammans med sonen Andre ( 20år) och dottern Caroline (13år) i en lägenhet i Partille . Är växelvis sambo . Livet pågår hela tiden ...stanna upp och känn efter!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör man när man hittat sin livs kärlek där båda har barn och han/ hon bor långt bort ?
 Pendlar varannan helg
 Pendlar varje helg
 Träffas så ofta det finns möjlighet
 Flyttar dit
 Ber han/ hon att flytta till dig
 Hör med vägverket om det finns en sjukt bra genväg till den andra staden
 Flyttar halva vägen var
 om möjlighet finns , jobbar på den andra orten varannan vecka
 ser det hela med ro att man äntligen hittat varandra , så är det underbart att ha den tryggheten.All
 Ser till att förmedla till den andre att det ligger i ens främsta intresse att ses så ofta det finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok

Topblog



<!-- TopBlogArea.se END --

Bloggportalen

BIDRAG TILL MITT KÖRKORT

semester

ye=2013&m=4&da=24&h=0&mi=0&t=semester&yn=Linda&co=ye&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</a>

 


Ovido - Quiz & Flashcards